2011. szeptember 22., csütörtök

nemzetközi jogsi és vízumpapírok

Igen, igen, jól gondoljátok, sikeresen megkaptam mind a kettőt végre valahára :) Az előbbi múlt hét csütörtökön utóbbi tegnap érkezett meg hozzám minek folytán már jövőhéten megyek is a nagykövetségre hogy szert tegyek egy újabb szép kis vízumra az útlevelembe :) Aztán meg... irány Texas! Körülírni nem tudom azt az elképesztő izgatottságot ami bennem van. Olyan régóta terveztem, hogy kimegyek (és ezúttal kint is maradok egy jó időre) annyit küzdöttem érte és lám...! Pár nap és ott leszek! Páromnak Austin-i ismerősei már elkezdtek felvenni facebookra és megbeszélni velem különböző "randikat", hogy hova visznek majd meg stb. :) A családom egyébként jelenleg Franciaországban van, nyaralnak :) Ha lenne pénzem rá, komolyan átugrottam volna Párizsba találkozni velük, amúgy is imádom azt a várost.

Egyébként jelenleg egyszerre próbálok begyömöszölni mindent egy bőröndbe amit a következő egy évben szeretnék magammal vinni - Mission Impossible ( kép lejjebb - igen, újfent rájöttem hogy heveny cipő mániám van. Hogy lehetett ez titok előttem 22 évig?), másrészt kiköltözni az albérletemből aminek következtében nem hogy csak dobozok vannak mindenütt, de a bőröndbe szánt cuccaim is szanaszét hevernek. Van egy halvány segédfogalmam, hogy nem fogok egyébként beférni abba az egy bőröndbe, pláne hogy a kézitáskám nem igazán gigantikus méretű, de nem ismerek lehetetlent!

A bölcsődében a gyakorlatom nagyszerűen megy attól eltekintve hogy olyan mértékben hulla vagyok mindig munka után hogy az valami káprázatos. Állítom, hogy a 3 év alatti gyerekek gyorsabban tudnak közlekedni a fénysebességnél. Komolyan. Csak nézd meg egyszer. Az egyik pillanatban még segít neked tolni a picúr babakocsiját két másodperccel később pedig már félig a kerítésen lógva ismerkedik egy random idős férfival. Cuki, mi? :) Egyébként teljesen bele vagyok szerelmesedve a kis drága 14 hónapos casanova-mba. Mellesleg a sors furcsa fintorából fakadóan ő is indiai, mint a fogadócsaládom és angolul kell beszélni hozzá, úgyhogy legalább belejövök, mert úgy is lesz egy 8 hónapos baby girl-öm a kinti családomnál :) (kép szintén lejjebb a kis szívtipróról)

Ha végre megkapom a vízumomat (és végre megkapom a repülőjegyemet) akkor még írok :)
Minden jót addig is minden leendő, jelenlegi és volt au pair-nek! :)


2 megjegyzés:

agica írta...

Szia!

Most találtam a blogodra, nagyon tetszik :)
A bőrönddel nekem is gondjaim voltak, de végül csak kijutottam valahogy.

Puszi
Egy au pair társ Svájcból :)

Hencsi írta...

Szia Flo. Én már egy ideje ,,követem" a blogod. Nagyon tetszik a te életutad, mert te nem csak a ,,világot akarok látni" kategóriába tartozol, hanem már barátaid vannak ott és ugye a szerelem is ott vár....
Várom a további bejegyzéseid.
Szép napot:)

Megjegyzés küldése