2011. október 1., szombat

Amikor minden felgyorsul...

Szóval azóta hogy legutóbb írtam gyakorlatilag minden ötezerszeresére gyorsult. Ugyanis már csütörtökön behívtak a nagykövetségre vízuminterjúra majd mindjárt MÁSNAP meg is érkezett DEBRECENBE a vízumom a kedves futárbácsi által és szintén aznap megérkezett a várva várt repülőjegyem is, úgyhogy október 28-án reggel 8kor indulok ferihegyről és mivel én kihagyom a tréninget egyből Austin-ba repülök. A Frankfurt Dallas közvetlen járatom 11 és fél óra lesz. Egyhuzamban!!! Ez lesz életem leghosszabb repülőútja, eddig a Houstoni vitte a pálmát de az "csak" 10 óra volt.

Már kezdek megkattanni. Komolyan :) Van 12 napom és még rengeteg elintéznivalóm. Többek között el kell mennem a NAV-hoz elintézni a TB ügyeimet meg hasonlók. Ehh. Na de végre megvettem az összes ajándékot a kiscsaládomnak. Apuéknak Magyarországos fotóalbum, díszcsomagolásos pirospaprika meg egy szép nagy doboz magyar bon-bon:) A gyerekeknek egy-egy kézzel kötött kismaci, egy-egy magyar meséskönyv angolul, a nagynak egy foglalkoztató színező meg persze CSOKI! :) Még vennem kell két üveg bort az én kis "amerikai családomnak" (párom szüleinek) és akkor készen is vagyunk.

A pakolás... hehe... hehehe... Hát már feladtam azt a küldetést, hogy befog férni minden cuccom egy bőröndbe úgyhogy befogtam a fesztiválos hátizsákomat a célra. Kissé megleszek rakodva. Egyébként már teljesen be vagyok zsongva.

12 nap!!!! 12 nap!!!!

6 megjegyzés:

agica írta...

Ez a 12 nap írtó gyorsan el fog repülni!!! Én már csak azt vettem észre, hogy "úristen, 24 óra múlva már máshol vagyok". Fantasztikus, gyomorrengető élmény :)

Szilvi írta...

találkoztunk a nagykövetségen :D vagy legalábbis gondoltam, hogy te lehetsz az... csak amíg várakoztam hogy engem hívjanak, pont hallottam egy interjú-részletet, és arra kaptam fel a fejem hogy "Austin", na ekkor már sejtettem, hogy Te lehetsz az, mert hogy fiatal lány, folyékonyan/lazán beszél angolul, stb és Austinba megy... :) vicces, aznap a követségen hárman is voltunk au pairek :D
gratulálok! hihetetlen már csak 10nap!!! érezd jól magad addig is...meg utána is ;)

Dóri írta...

hogy-hogy kihagyod az orientációt?

Flo írta...

Szilvi, tééényleg?? :D Miért nem szólítottál le?? :)) Én üldögéltem ott két órát nagy magányomban, ki volt még au pair a követségen? :) Egy csomó óceánjáró hajós emberke volt azt tudom :)

Dóri: én korábban voltam már kint Amerikában kulturális csereprogrammal és van is Amerikai Vöröskeresztes Elsősegély képzettségem valamint voltam már 10 napot New York-ban, úgyhogy nem vágytam. A cégemnél meg hál istennek nem volt kötelező az orientáció :)

Szilvi írta...

Én később jöttem mint Te, Flo, kb fél10 után mentem be. és csak az interjúd alapján jöttem rá, vagyis gondoltam hogy Veled találkoztam. Varga Ildi volt még ott, neki nincs blogja. Ő januárban megy Washington DC közelébe.
Egy hét!!!! El tudod hinni??? :D
Amúgy hamarosan zaklatlak, hogy is történik egy ilyen utazás, meg mit pakoltál és hogyan, mert ahogy olvasom te már jártas lehetsz az ilyenekben :)

Flo írta...

hah igen, van már gyakorlatom a pakolásban bár most még én is pánikolok mert azért 4 hónap vagy 13 nem mindegy :) és áh ne is mondd. Egy hét múlva ilyenkor már az óceán felett leszek!!! :)

Megjegyzés küldése