2011. október 10., hétfő

5 nap és... / 5 days left

Szóval két perccel ezelőtt még volt bő két hetem a kiutazásig aztán körbenézek és már minden dobozokban vagy bőröndben van és már a fele ismeretségi körömtől könnyes búcsúval elköszöntem. Fura, mindenképpen fura. A családommal legutóbb egy ujjongó e-mailt váltottam mikor megkaptam a repülőjegyet azóta nem beszéltünk de már be vagyok zsongva kegyetlenül. Persze, bennem van a félsz, hogy mi lesz ha... de ismerve saját alkalmazkodó készségeimet, akaratosságomat és munkabírásomat tudom hogy menni fog. Ha tavaly kibírtam Allison-t akkor én mindent kibírok! :) És egy csodás év az én drága Texasomban...

Egyébként a csomagolással most egész jól állok az egyik táskám 16,8 a másik 20,2 kiló úgyhogy egész jók vagyunk. Most épp azon gondolkodám hogy kérjek-e vega kaját a gépre (rühellem a repülőgép kaját és annál nagyobb a sansz hogy kapok valami zöldség/gyümölcsöt). 5 nap múlva ilyenkor már majdnem ott vagyok!!! Áááá!:)

Szerintem legközelebb már vagy Ferihegyről vagy Texasból írok :)
Minden jót!

2 megjegyzés:

Vivi írta...

Szia Flo!
Nagyon köszönöm, hogy néha kommentálod a bejegyzéseimet, szívesen válaszolnék is mindegyikre, de majd meglátod ha kint leszel mindenki megrohamoz és azt sem tudod majd hol áll a fejed... :)

Szeretnék neked kellemes utat és szuper egy (vagy több?) texasi évet kívánni! Sok sikert mindenben, váljon valóra minden álmod, amit csak elterveztél! :) Bár ahogy nézem hasonló lehet a gondolkodásunk, elszánt vagy és határozott...nem lesz itt semmiféle gond.

Puszillak,
Vivi

p.S.: Ha lehet kérném azt a skype elérhetőséget, mert nekem is jól esik néha elmondani valakinek hogy mi az ábra. És néha jobb egy olyan személynek, akit kevésbé ismersz - ő talán nem olyan elfogult :P Köszönöm előre is!

Hencsi írta...

Nagyon gyorsan elröppent az idő és már csak ilyen kevés nap és mész is....? Hihetetlen, de jó is, már nagyon kíváncsi vagyok Texasra és az élményeidre. Jó utat!

Megjegyzés küldése