2011. augusztus 25., csütörtök

#4

Alig merem leírni ezt, de kész! Kész van minden átkozott dokumentumom. MINDEN! Szóval innen már csak nagykövetség meg repülőjegy és jeeee!!!

Kitöltöttem tegnap a netes személyiség tesztet is, amit a közvetítő cég küldött kicsit érdekes volt (igaz - hamis kérdések) de azt mondta ma a közvetítőm, hogy "átmentem" mondjuk nem tudom, hogy lehet megbukni egy személyiség teszten...

Egyébként ma töltöttem első napomat a gyermekgondozási gyakorlatomat a nem nevezzük nevén óvodában Budapesten. Hááát. A kölykök imádnivalóak. Komolyan. Meg tudtam volna zabálni a legtöbbjüket. De azért erőteljesen tesztelték az állóképességemet azt kell hogy mondjam. Kicsit örültem neki, hogy az én gyerekeim nem lesznek otthon napközben ( a pici bölcsiben, a nagy iskola előkészítőben lesz) és azért lesz időm nélkülük is.

Hihetetlenül megmagyarázhatatlanul körülírhatatlanul várom már, hogy ott legyek. Annnnyira de annnyira :)Elég gáz, de van egy visszaszámláló a telefonomon hogy hány nap van még hátra:)

No most csak ennyi egy gyors helyzetjelentés erejéig. Azt hiszem mivel letudtam mára már a skype randimat a kedves párommal megyek beájulok az ágyba. 10 óra gyerekekkel kicsit leszívja az energiád.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése