2013. augusztus 29., csütörtök

Celso 101

Nem mondom, hogy nem tölt el féltékenységgel néha az, amikor látok egy-két körülöttem élő embert visszajutni az USA-ba és sikeresen elhelyezkedni/férjhez vagy egyetemre menni (persze nem irigylem el tőlük, egytől-egyig megérdemelték) és nem mondom, hogy nem lesz keserű szájízem attól, hogy tudom, hogy centikre voltam attól, hogy ez velem is megtörténjen. Meg volt a vízum, meg volt a pénz, meg volt a lehetőség, meg volt minden és még sem úgy alakult. Nem tudom, hogy hogy alakult volna az életünk, ha vissza tudok menni Texasba. Hogy életben tudtuk volna-e a tartani a kapcsolatunkat és önmagunkat egy keresetből. Talán, jobb ez így nekünk. Talán így kellett lennie. Nem mondom, hogy nem vágyódom Amerika után, hiányoznak a megszokott boltok, éttermek, utcák, helyek, emberek. A boldogság, a könnyedség, hogy az emberek barátságosak.De talán tudom ugyanígy érezni magam, máshol is, ha ott van mellettem az az ember, aki szeret.

Nem tudom illik-e így nagyközönség előtt bővebben mesélni a kedves páromról, de talán egy picit nem fáj senkinek. Én sosem tartottam magam különösebben "jó nőnek", nincs velem semmi baj, de azt hiszem hogy túl sok nagyon szép barátnőm volt világéletemben, így mellettük nem egyszerű töretlen önbizalomra tenni szert. Amikor megismerkedtem Celsoval és ő érdeklődni kezdett irántam, azt hiszem az első reakcióm az volt, hogy nem akartam hinni a szememnek. Hogy EZ a pasi, egy ILYEN dögös pasi irántam érdeklődik? Persze nem fogom piedesztára állítani, nem egy Johnny Depp vagy Channing Tatum, de azért hús-vér hétköznapi pasinak eléggé felső kategóriás :) Aztán mikor kezdtük megismerni egymást, egyre kevésbé voltam hajlandó elhinni, hogy ez nekem jár, hogy ez rendben van hogy ő velem van (akik ismernek régebb óta, tudják, hogy a párkapcsolatokkal nem igazán volt szerencsém világ életemben... és akkor még finoman fogalmaztam) vicces, kedves, bulizós, család szerető és... hát... azért van amit inkább meghagyok privátnak:P :) Celso három évvel idősebb nálam és Mexikóban született és élt azt hiszem 20 éves koráig (a matek még mindig nem az erősségem... lol) amikor is átköltözött Texasba a testvéreihez (amiből van jó pár) aztán pár év bulizás, csajozás és ereszd el a hajam után (mert hát azért ő is tudatában van ám a testi adottságainak) besétáltam az életébe én és úgy tűnik mindent a feje tetejére fordítottam. Ő, aki még sosem költözött össze nővel, és a másfél éves korábbi párkapcsolatát sem nevezte komoly kapcsolatnak, aki sosem volt szerelmes, fejjel előre hullott belém (a jelek szerint legalább is) és olyan gesztusokat tett meg, amiket még soha azelőtt. Nem mondom, hogy a "megkomolyodása" bukkanóktól mentes volt. Voltak problémáink, sok és sokféle, volt amin könnyebben, volt amin nehezebben tettük túl magunkat. De aztán EZ a pasi, amikor realizálta, hogy nagyon nagy esélye van annak, hogy én most kilépek az életéből (hiszen nem kaptam meg az újabb vízumot Texasba) képes volt félredobni az utóbbi 6 év minden álmát és sikerét és elhatározta hogy elköltözik egy másik földrészre, egy ismeretlen országba, hogy a férjem lehessen.

 Kedves olvasóim, én sosem hittem a tündérmesékben, a forever happy after-ben, egészen addig, amíg az én életem nem vált azzá. Kigondolta volna még, mikor egyik katasztrofális párkapcsolatból hullottam a másik kisajátító, seggfej pasi karjai közé, hogy a jövőben valami ilyen, valami ennyire jó kerülhet az utamba. Minden nap hálás vagyok az életnek, hogy ezt az őrült latin macho-t az utamba keverte. Nem tudom, hogy hol lennék nélküle. :)

 Nyáladzás OFF. :)

3 megjegyzés:

Bogi írta...

Jaj ugy orulok hogy irtal egy ilyen bejegyzest!!!! :) nagyon szerencses vagy hogy egymasra talaltatok!! Remelem minden rendben lesz veletek!

Flo írta...

Köszönjük szépen! :) Én is nagyon remélem, azt hiszem már megérdemelnénk :)

Kriszta írta...

Aranyos volt ez a bejegyzés, én sem vagyok híve a nyáladzásnak, de ez egyáltalán nem volt az. Annyi rossz kapcsolat után biztosan már kiérdemelted ezt a szuper, remélhetőleg életreszólót. Csak a legjobbakat tudom kívánni Nektek! :-)

Megjegyzés küldése