2012. december 3., hétfő

2012. augusztus - oktober / Part III.

Az oktoberi honapomra eroteljesen ranyomta belyeget az, hogy ez volt az utolso Texasban toltott honapom. Oktober 28-n jart le a szerzodesem a csaladdal es terv szerint oktober 30-n repultem volna haza Magyarorszagra. Ebbol gondolom rajottetek, hogy en nem hasznaltam ki az utazos honapomat, hanem inkabb penzt sporoltam a jovendo tanulmanyaimra.

Szoval oktoberben kezdett kicsit elegem lenni a melobol, azt hiszem az utolso honap a legrosszabb, mikor kezded vissza szamolni a heteket, napokat, orakat, de azert igyekeztem kulonosebb idegbaj nelkul tuelelni a napokat. A szulok korulbelul harom hettel a tavozasom elott jottek ra, hogy voltakeppen nelkulozhetetlen eleme voltam a haztartasnak es panik szeruen kezdtek el babysittert keresni illetve kisakkozni hogy megis ki fogja hozni-vinni a gyereket a sulibol vagy edzesekreol... en csak csendesen mosolyogtam a sarokban... Ebben a honapban az elso jelentos esemeny az volt amikor eloszor mentem el bulizni hetkoznap egy baratommal a Howl at The Moon nevezetu barba, amit teljes szivembol ajanlok mindenkinek aki szereti az improvizacios elozenet, en hihetetlen jol ereztem magam es biztos hogy visszamegyek meg oda.

Az esti programjaim leginkabb Lindsey-vel valo iszogatasban merultek ki a Key West Cove-ban, ahol a bartender transformer maszkban szolgal fel es tuzet fuj... igen... erdekes bar :) Imadom Lindsey-t egyebkent (aki egyben a fodraszom is), nem kell noszogatni kicsit sem ha bulizni akarunk es mindig benne van egy jo kis balheban :) Nagyon boldog vagyok hogy ratalaltam erre az orult mexikoi libara :) Sajnos nagyon sokszor a shoppingolasba is belevitt... a penztarcam nagy banatara. A Plato's Closet valami olyan, amit el kell kerulnunk nagy-nagy ivben... A Plato's Closet egyebkent egy second-hand ruha bolt, ami kizarolag markas ruhakat arul joval aron alul. Istenem, de imadom.





Oktober kozepen sikerult vegre egy hangulatos romantikus vacsorat osszehoznunk kedves baratommal a Piatti nevezetu latvanykonyhas olasz etterembe. Istenem, de imadtam a kajajukat. Ha nem lenne ilyen mocskosul draga biztos hogy gyakrabban jarnek ide. Persze paromnak konnyu... mivel itt szakacs, hehe :)
Ugyanekkor tortent meg az elso hivatalos megjelenesem parom munkahelyen mint A Baratno igy 8 honap utan... innentol kezdve kedves C le se tudta vakarni magarol a munkatarsai cukkolasat, hogy mit fizetett egy ilyen jo nonek, hogy azt mondja hogy a baratnoje stb. Hehe. Szoval osztatlan sikert arattam.



Persze megkezdodott az orult csomagolas is, amikor is meg kellett kiserelnem minden foldi javam rendbeszedeset es koltozesre elokesziteset. Iszonyatos halat adtam azert, hogy nem kell mindent hazahoznom Magyarorszagra mert tetemes mennyisegu cucc osszegyult az egy ev alatt... csak tudnam honnan a fenebol jott ez a rohadt sok dolog... A cipoim pl osztodassal szaporodtal 11 parrol 23-ra... nem ertem en ezt.... :)

Pakolas elso fazis...


Kozben megkezdodott az amerikai egyetemi eletem es elkezdtem sorra jarni az irodakat es a konyvtarat hogy mindent elintezzek. Az amerikai egyetemi campusok elegge kulonbozoek a magyaroktol, legalabbis eddigi tapasztalataim szerint. A Campus iszonyuan nyuzsis, rengeteg ember rohangal fel-ala a nap barmely szakaban es gyakorlatilag a campuson megtalalhato minden, amire csak szukseged lehet, mint meggyotort egyetemi hallgato (Starbucks, minimum 10 fele gyors es normalis etterem, konditerem, bar, stb). Azt hiszem szeretni fogom, de meg kell szokni meg az biztos :)


A honap szorakozohelye a Grand Agave volt, amit eddig is imadtam, de mivel oktoberben sikerult ketszer is tiszteletemet tenni itt, elmelyult imadatom. A Grand Agave egy mexikoi klub ahol nem csak latin amerikai hanem club zenet is jatszanak, mindig tomve van, az emberek legtobbje rohadt jo fej es valamilyen okbol kifolyolag mindig jo bulik kerekednek mikor ott vagyok :) Az elso bulin sikerult a paromat kisse becsipve nagy szerelmi vallomasra sarkallnom miutan legjobb baratja aldasat adta rank ( :) ) majd a bucsubulim is vegul ide sikerult szervezni, ami mit ad isten egybe esett a Halloween-i hetvegevel... Istenem, de hianyoznak ezek a bulik...




A honap veget a parommal valo osszekoltozes zarta. Azt hiszem felnottem... :)




They thought they could dispose of me
 They tried to make me small
 I suffered each indignity
 But now rise above it all

Yes, the price I paid was all I had
 But at last, I found release
 And if something good can come from bad
 The past can rest in peace

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése