2012. július 15., vasárnap

4th of July, New Hampshire, Niagara

Hello mindenkinek!


Sikerult kello keppen elunnom magam mig otthon varakoztam kedves parom hazajovetelere a munkabol, ugyhogy ez a kep is egyike a sok sok onfotozgatasnak, amit aznap este elkovettem...hehe...

No de kovetkezzen egy kis gyors beszamolo az utobbi kethetrol, haha.

Julius negyedike kicsit felemasan indult, ugyanis ugy remeltem hogy majd kedves parommal tolthetem a jeles napot ugyebar, de pontosan julius harmadikan sikerult a land lord-unknak felhivnia C-t hogy ja, amugy holnap lejar a szerzodeset, es habar azt mondtuk, hogy maradhatsz meg egy ideig ha honapra fizetsz, de meggondoltuk magunkat. Julius 5-en reggel csereljuk a zarat, ami a lakasban van, azt kidobjuk... Ohhh okke... Szoval julius negyedike kedves paromnak rapid koltozkodessel telt es raadasult volt olyan edes, hogy azt mondta hogy nem igenyli a segitsegemet, ugyhogy menjek isten hirevel unnepelni.

Delutan 5ig dolgoztam, kolyokkel uszodaba mentunk, meg nem is tudom mar hova, de pontban 5:00kor kiraktam a haznal, gyorsan felrantottam a teljes nemzeti szinekben pompazo outfit-emet, es megindultam Pabloval es JJ-vel a belvarosba. A vartnal egyebkent kisebb felhajtas volt, habar mi nem mentunk be a vegen a Hemisphere park-ba ahol a nagy esemeny zajlott mert a sor iszonyuan hosszu volt, mi meg turelmetlenek, ugyhogy inkabb elmentunk vacsorazni a La Margarhita-ba, ahol nevehez illoen en szepen el is kortyolgattam egy margharitat. Majd egy kis korbe-korbe setalgatas, terepfelmeres, na mit csinakjunk utan beultunk egy sport barba ahol tuzijatekig iszogattunk (jobban mondva csak JJ meg en, mert Pablo meg nem nagykoru ehehe) ahonnan eleg jokedvuen tavoztunk 10 ora tajt amikor meg gyorsan elkaptuk a tuzijatekot majd hazasetaltunk. 11 korul, meglehetosen koran kerultem haza, az odavezeto uton kevertuk a hulyeskedest a komolykodassal, de osszessegeben iszonyuan jo este volt. Imadom ezt a ket hulyegyereket. Na de beszeljenek helyettem a kepek!














Szoval a fo ok amiert nem irtam az utobbi par napban az az, hogy multhet szombat ota rovom az orszagot a kis csaladommal. Ugyanis cross-country roadtripet nyomunk az en kis hatevesemmel meg a pszichologus szulokkel. Ajve! De tuleltuk. Tegnap elott ota mar a vegleges helyunkon, New Hampshire-ben tengodik, ami  Bostontol kb. 2 oranyira talalhato. Aranyos kis isten hata mogotti hely, de legalabb a gyerek reggel 9tol delutan 3ig taborban van, ugyhogy happy happy joy joy.

Szoval multheten szombaton indultunk kis kalandunkra, amikor is elso nap egy laza 650 merfoldet vezettunk Texasbol, Louisianan es Mississippin at egeszen Alabamaig. Itt szepen elfogyasztottunk egy kis gyors vacsorat majd gyorsan bedobtuk a szunyat a Hamptonban mivel masnap reggel egy szolid 350 merfold vart rank Atlantaig. A taj egyebkent vegig eleg szep volt. Louisiana kivaltkepp tetszett, habar en minden masodik utjelzo tablanal felvisitottam, mert hat ugye szembe jottek a tablak Baton Rouge-rol, Lafayette-rol, Shreveportrol meg New Orleansrol... Aki nezi a True Blood-ot aterzi lelkesedesemet, hahaha.

Atlantaban anyu batyjanak szalltunk meg... Ohhh... Ez volt az elso allomasa a kis turanknak amikor elkezdtem azt erezni, hogyha eddig ugy gondoltam, hogy a csalad penzes, akkor bizony meg kozel sem voltam a valosaghoz... Az egy dolog hogy ugynevezett Gated Community-ben laknak (magyarul az egesz szomszedsag korbe van keritve egy keritessel es csak koddal vagy kartyaval lehet bejutni) mert igazabol minden masodik szomszedsag ilyen San Antonioban, de az a haz... te jo eg... Isten igazabol en ilyet vagy ehhez hasonlot csak az MTV Cribs-ben lattam, tudjatok, akiknek az alagsorban moziterem van, meg jatekterem, meg kivetitonel jatsszak a Guitar Heroest... No persze a szereny 8 haloszobarol es ket medencerol mar ne is beszeljunk... No tehat ebben a szereny kis lakban letoltottunk 2 napot, ahol kishavert elrangattam a Gyerekmuzeumba, meg a Georgia Aquarium-ba, ami mint kiderult a vilag legnagyobb Akvariuma.

Szoval Csutortok reggel ismet ujrakeldtunk egyenesen Ohio-ba, Cincinnati-be, ahol is nagymama meglatogatasara keszultunk. No ket dologra mar elozetesen felkeszitettek a szulok, egy, hogy nagyi 99 eves es igazabol nagyon sok reakciot belole mar nem lehet kipreselni, ugyhogy ne nagyon szamoljak meghitt csaladi esemenyekkel, ketto, hogy nagyi gazdag. Naggggyon gazdag... Amit en egeszen addig nem is tudtam tokeletesen realizalni, amig meg nem alltunk egy 54 emeletes felhokarcolo toveben, azzal a felkialtassal, hogy nagyi itt lakik. A legfelso emeleten. Es amugy az ove az egesz szint. Ha azt mondom, hogy a lakas fenyuzo volt, akkor nem igazan fedem le a valosagot. A kilatas iszonyuan gyonyoru volt, szoval csak egyszeruen lelegzet elallito. Az erdekes resz most kovetkezett, amikor is kozoltek velem a "szabalyokat", megpedig, hogy kizarolag az alkalmazotti liftet hasznalhatom valamint habar az igaz, hogy a csalad a nagyi lakasaban marad ejszakara, de en nem... Ugyanis en a Maid's House-ban fogok aludni... magyarul a szolgalokkal... na mondom, oke, ertem a szereny celzast hogy en nem igazabol egy kategoriabol valo vagyok veletek, no de akkor is... Na sebaj legalabb en tudtam tv-t nezni, es tokeletesen gyermekmentes ejszakaim voltak. HAHA!

Szoval Pentek reggel ujra utnak indultunk immaron Syracouse, NY fele, ahol is  feluton bizony megalltunk... A Niagara vizesesnel. Oh my, oh my! Ha masert nem hat ezert megerte tulelni azt a sok sok orat a kocsiba zarva a kis meregzsakkal, akarom mondani, kisoreggel. Egyszeruen lelegzet ellallito, habar nagyon sok idom nem volt ott tolteni, de azert sikerult par kepet gyorsan elkattintani:








Szoval a pentek ejszakat Syracouse-ban toltottuk, majd szombaton VEGRE VALAHARA sikeresen megerkeztunk New Hampshire-be. Aranyos kis hely, ugyan az isten hata mogott, no de mindegy. A gyerek a megszokottnal is szornyubb itt egyebkent, nem tudom minek koszonhetoen, de a hiszti rohamai, kitoresei es egyeb nyalanksagok gyakorlatilag minden oraban megtortennek, dehat ezzel majd szulok eljatszanak. En mar ugyis csak pentekig vagyok itt, aztan johet a ket het jol megerdemelt pihenes! O anyam! Alig varom. 

Szoval mara ennyi, a kozel jovoben varhatoan jelentos poszttal fogok jelentkezni, de egyelore ezt meg fedje homaly... paran mar ugyis tudjatok... ;)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése