2012. június 6., szerda

O.O Junius?

Ooo... szoval legutobb februarban irtam, ugye?

 Ohho... hat azota eleg sok minden tortent. Csak hogy a fontosabbakat emlitsem: - csaladvaltas, az uj csaladdal megvannak a rossz es jo pillanataink, de alapvetoen szeretem oket, van sajat autom, oda megyek ahova akarok es meglehetosen sok szabad idom van. Pentek este fel hattol mindig szabad vagyok, szombatonkent altalaban haromtol 9ig dolgozok es vasarnap egesz nap egeszen hetfo kora delelottig szabad vagyok. - megjartam az oceanpartot nem is egyszer, jartam a NASA urkozpontban Houstonban, valamint meglatogattam San Diegot es Palm Springset Californiaban. - a maganeletet tekintve is valtozasok jottek, kedves amerikai parommal ilyen olyan okokbol szakitottunk, de azert nem maganyoskodom, no de ennek reszleteit csak a kozeli kevesnek, hehe :) - teljesitettem ket angol kurzust a San Antonio College-n, ahol megismerkedtem imadnivalo emberekkel, no meg kapasbol ket szintet ugrottam a 8 hetes kurzus alatt es a professzorok megkerdeztek hogy nem szeretnek egyetemi szinten is angolt hallgatni. Nem volt enyhe ego boost a nyelvtudasomat illetoen, ugyan dehogy.

Jelenleg nagyon nagyon boldog vagyok itt. Ugy erzem minden a helyen van, neha persze elegem van a melobol mert faradt vagyok vagy epp nincs kedvem valoszgatni a millionyi kerdesere a gyereknek de alapvetoen azt hiszem hogy eletem legkiegyensulyozottabb korszakat elem. Ugy erzem, hogy en mar tenyleg ide tartozom. Texasba. Ugyhogy megkezdtem az amokfutasomat a munka/mesterkepzest illetoen, eddig nem tulzottan sok sikerrel, de optimista vagyok, mert annyi ember probal mar itt segiteni nekem, hogy egyszeruen muszaj osszejonnie.

Szoval hogy is nez ki mostanaban egy hetem? Mivel a sulinak vege lett most kicsit mashogy alakul mint a megelozo harom honapban, de kibirhato. Szoval altalaban reggel 9 es este 6 kozott dolgozom, de ebben van az a harom ora is amikor a gyerek a taborban van. Aztan este 6kor lerakom a muszakot, felulok a buszra es szepen athelyezem magam kedves baratom apartmanjaba, ahol vagy fozocskezek, vagy valamelyik ismerosommel talalkozok, vagy a szobatarsaival logok amig o hazaer a melobol. Pentek estenkent altalaban valamelyik barati tarsasagommal logol (utobbi idoben leginkabb a perzsa fiaimmal, kepek alabb megtekinthetoek) szombaton pedig a shift-em utan athelyezem magam baratomhoz onnan pedig egyutt megyunk tancolni majdnem minden szombaton :) vasarnap vagy henyelessel vagy folyo/to/ocean latogatassal telik, majd vasarnap estenkent eljarunk kajalni, vagy a haverjaival logunk.

Az utobbi idoben rendkivul gyer spanyol nyelvtudasom meglehetosen gyors fejlodesnek indult, ami annak koszonheto hogy szabadidom nagy szazalekat mexikoiakkal/panamaiakka;/puerto ricoiakkal logok. No meg a perzsak. De perzsaul csak karomkodni tudok, hehe :)

A hirtelen helyzetjelentesembol csak a mult het elotti hetveget emelnem ki, csak hogy lassatok milyen az eletem jelenleg :)

Szoval ket hete hetvegen volt a szabad hetvegem, amikor is ugye pentek delutantol hetfo delutanig szabad voltam. Pentek-szombat elegge lazan telt, szombat este 8 korul mar epp azon voltam hogy felvegyem a kis pizsomamat es bebujjak az agyba egy jo kis filmmel, amikor kedves baratom hazaallitott azzal a felkialtassal, hogy na kezdjek el keszulodni, mert indulunk Austin-ba. Jipije! :) Szoval ujabban rakaptunk arra, hogy atjarunk Austinba bulizni, ugyanis az ottani 6th Street ejszakai elete legendas. Tehat magamra vallaltam a designated driver szerepet (magyarul hogy nem iszom aznap este hanem vezetek), ugyhogy fogtuk kedves parom Cadillacjet, belezsufoltunk 6 mexikoit meg szerenysegemet es este 10kor elindultunk Austinba, ahol hajnali kettoig jartunk klubot klubra. Tehat ketto utan (amikor is az USA-ban minden szorakozohely bezar) hazaindultunk San Antonioba. Negy orakor allunk a haz elott a tobbiekkel. Beszelgetunk... Hat nekunk nincs kedvunk meg aludni. Menjunk inkabb az oceanpartra. Tehat fogtuk magunkat hajnali negykor es ropke harom oras vezetes utan (feluton mar mondtam hogy valaki valtson mar fel vezetesben mert akkor mar laza 300 merfold volt a kis kacsoimban) megerkeztunk Port Aransas-ba, a Mexikoi obol partjara es aznap estig pancsoltunk meg hulyeskedtunk majd hazavezettunk es kb mindenki elajult az agyban hahaha. De oruletesen jo hetvege volt az tuti. Most mondja azt valaki hogy nem a spontan bulik a legjobbak, nem de? :)

No de ezen kivul posztolok meg hamarosan par tonnanyi kepet, hogy lassatok mi ujsag velem.

Osszegezve: amiota elkoltoztem Austinbol, az eletem gyokeresen megvaltozott. Soha nem gondoltam volna, hogy ilyen fordulat bekovetkezik, de azt hiszem hogy eletem eddigi legboldogabb idoszakat elem most itt. Porgok, mint a buszkerek allandoan, ahogy Vivi mondana:) A tarsasagi eletem az egekben, vegre kiegyensulyozott parkapcsolatban elek, a munkamat ha nem is imadom, de azert nem kopom ki a belemet tole, szoval az elet szep :)

Tomenytelen mennyisegu kep megtalalhato az elozo par bejegyzesben!:) Enjoy!

P.S. Mar 7 honapja Texasban, uram atyam!

2 megjegyzés:

Vivi írta...

Íjjáá örülök nagyon-nagyon hogy írtál végre és hogy ennyire nagyon szuper bejegyzést! Esküszöm tök boldoggá tesz engem is, ha látom hogy másnak mennyire jól megy sora - végre megtaláltad a számításadat mondhatni. Csak így tovább, és amit beszéltünk - élj a jelennek, ja és pörögj mint a buszkerék hehe (furcsa mindig látni magam mások bejegyzéseiben:) Puszi csajszi!!

p.S.: Felmerült, hogy a kiscsaj mégis lehet meglátogatja nagypapit Texasban, ha úgy alakulna a dolog, vele tartanék és ki tudja még találkozunk is. De azért reménykedem abban, hogy itt létem alatt még a Nagy Almát célba veszed valamikor... :$

Kriszta írta...

Szia Flo!

Nagyon meglepődtem, amikor láttam, hogy új bejegyzések vannak nálad, hát már jó régen írtál, nem mondom. :-) De örülök, hogy ilyen jól megy minden és ilyen szuperül érzed magad Texasban, kívánom, hogy maradjon is ez így és hosszútávon is megtaláld a számításaidat. Jók a képek! Várom a többit is!!! :-)

üdv

Kriszta

Megjegyzés küldése