2012. január 18., szerda

Oke, tudom iszonyuan regen irtam. Tartozom beszamoloval a karacsonyrol, szilveszterrel, a burning man partyrol, az nba meccsrol es sok sok iszogatasrol a teli szunetem alatt. Abeszamolo egy resze igazabol mar meg van oirva de valamilyen furcsa okbol kifolyolag a laptopom ugy dontott hogy nem hajlando a blogspot-tal korporalni, a nookom meg nem enged bejegyzest szerkeszteni ugyhogy hagytam a fenebe. Lehet elcsenem majd host anyuka ( illetve mostmar a 4 eves kissrac...) laptopjat hogy be tudjam fejezni azt a bejegyzest... no de van mas is itt amirol irnom kene.

Paran mar tudjatok innen-onnan hogy rematch-ben vagyok. Igen, tudom en azt mondtam hogy nem mennek rematchbe mert hogy szarul ereznem magam a csalad miatt meg ugye ide kot az osszes baratom meg Terrell, de aztan rajottem hogy nem er annyit semmi hogy en itt boldogtalan legyek. Mert hogy az voltam. Igyekeztem ugyan nem keseregni, de azert ennel a csaladnal kozel sem volt fenekig tejfel az elet. Fo problemam es szakitasunk fo oka az volt hogy nem tudtam kitenni a labam a hazbol. Egyaltalan. Ugyanis a haz Austin kulvarosaban van ami azt jelenti hogy 40 perces seta tavolsagnal kozelebb semmi nincs. Se abc, se starbucks, se buszmegallo. Kocsim meg ugye nincs ugyhogy szepen csendben en itt megindultam a megkattanashoz vezeto uton, plane hogy a legtobb au pairtol elteroen nekem sokszor a hetvegeim sem voltak szabadok. Mindket szulo orvos ugye ugyhogy allandoan dolgoznak a hetvegen is igy volt hogy a megengedett 45 ora helyett becsuszott egy 80-85 oras munkahet is. A hab a tortan mar csak az volt hogy a negy eves kissrac uton utfelen felebresztett az ejszaka kozepen ilyen olyan problemaival mivel az en emeletemen van a szobaja no meg hogy enni sem tudtam normalisan mert hogy apu vegetarianus es nem lehet hust fozni a hazban... egy szoval meg vannak es voltak az okaim de mar csak 11 napom van ennel a csaladnal aztan tiplizek a fenebe. Nem tudom hogy ilyen feltetelekkel hogy fognak ok masik au pairt talalni, de ez mar nen az en fondom ugy dontottem.

No de a pozitiv fordulata a tortenetnek... ugye nem gondoltatok hogy ugy ugrok neki egy rematchnek hogy nem megyek biztosra...? Uggyan uggyan ezt a csaladot is en szereztem magamnak hat talaltam egz rematch csaladot is... San Antonioban!!! :) szoval 11 nap mulva vegre beteljesul az alom amit kb 20 honapja tervezgetek amiota eloszor tettem be a labam abba a varosba hogy odakoltozom!!! :) egy varosban az osszes baratommal, ismerosommel es a parommal. Huhh. Szoval igen, szamito vagyok, de csak ugy mertem bele ugrani a rematchbe hogy mar tutira tudtam hogy nekem beza mar megvan a kovetkezo csaladom.

Szoval egy-ket info roluk:
San Antonio belvarosaban elnek, gyakorlatilag 10 perc setara mindentol, de lesz sajat autom amit hasznalhatok. Nem kell majd takaritanom, mert van bejaronojuk es egy szem 6 eves fiam lesz. A munkam nagy resze abbol fog allni hogy suli utan furikazom a gyereket meg hogy ha anyu meg apu elmegy date nightra akkor ott leszek babysittelni. A szulok nagyon jo fejek. Mind a ketten pszichologusok. Anyu Susan egy igazi eletvidam sokat beszelo nagyon baratsagos no, apu meg kicsit visszafogottabb de kedves es jo humoru. Szeretnek play dateket tartani, meg... utazni
.. ugyanis a csaladdal egyutt mindjart nyertem ket utazast is...;) bizony bizony! Ugyhogy marciusban egy hetet toltok californiaban, palm springsben junius vegen pedig 2 hetet new hampshireben... :) dehat minden jo ha jo a vege. Orbitalis nagy valtozasokra szamitok februar elejetol ahogy bekoltozok a csaladhoz :) a taskamat mar elkezdtem csomagolni es izgatottan varom a napot amikor vegre koltozhetek. Valoszinuleg ott is lesznek pillanatok mikor legszivesebben a szekhez ragasztanam a gyereket dehat hol nincs :) ugyhogy szuper izgatott vagyok minden miatt, az mar csak a hab a tortan hogyha minden jol megy akkor julius kozepen pedig san diegoban es kornyeken fogok tolteni egy hetet. Rettenet jo baratno vagyok es levadaszok ket jegyet a comic conra kedves parom szuletesnapjara legalabbis remelem :) d eresen leszek.

Remelem mashol is hasonloan alakulnak a dolgok. Persze hianyzikMagyarorszag, anyu, apu, a macilanyok, a szoke libaim meg a kislakasom, de azert el tudom viselni, hogy 23 fok van januar kozepen... :)

3 megjegyzés:

Évi írta...

Szia!

Már régóta vártam a bejegyzésed. De gondoltam, az ünnepek alatt a pároddal voltál, és nyilván nem a blog volt a legfontosabb. :) Mivel én csak olvasó vagyok, így igencsak meglepődtem a családváltáson. Bár amiket leírtál... Hát nagyon is megértelek. Azt elárulod, hogy sikerült hamarabb új családot találni, mint a rematch-be belemenni? Barátod segített?
Olvastad Bebe blogjában, hogy ő is a comic conra készül? :)
Érezd jól magad az új családodnál!

Évi

Kriszta írta...

Szia!

Ez aztán nem semmi! Gratulálok! Hogyan csinálod, hogy magadnak vadászod le a családokat? :D Nekem is kéne egy Californiából :P
San Antonio... Hm, baromi jól hangzik, nagyon szép város lehet, néztem párszor neten képeket róla, meg olvastam is, mert izgatta mindig is a fantáziámat. Tök jó tényleg. Egy 6 éves gyerek, gondolom suliban van napközben, te meg ráadásul a belvárosban fogsz lakni, barátod is ott lesz, nagyon szerencsés vagy, tudod-e?! :-) Remélem sok-sok képet fogsz csinálni SA-ban és néhányat megosztasz velünk itt a blogon is, mert mindig a képeket hiányoltam... :-)

Üdv,

Kriszta

Flo írta...

Haha hat igen ugy tunik ezt muveszette fejlesztettem marmint hogy magamnak talalok csaladot. Az elsot, a jelenlegit a greataupair.com-on leltem a kovetkezot pedig kedves parom teljes ismerettsegi korenek mozgositasaval. Szerencsesnek vagyok mondhato mert eleg sok ember tismerek mar koztuk olyanokat is akiknek olyan barataik vannak akik megengedhetnek egy au pairt. De egyebkent minden csak elhivatottsag kerdese :) mar nagyon varom az "uj eletet" remelem minden jobb lesz igy:)

Megjegyzés küldése