2011. december 11., vasárnap

Just be positive!

Huhh szoval hol is kezdjem. Mult heten szerdan Princess Asha egy eves lett amit dupla szulinapi bulival unnepeltunk. Egy volt a bolcsodeben egy meg itthon csaladi korben. Mondanom sem kell hogy folyt a csoki es a torta aminek koszonhetoen aznap ejjel korulbelul 3 orat sikerult aludnom mivel mind a ket gyereknek fajt a hasa egesz este. Ahhh... utalom a szulinapokat, hehe :) a het hatralevo resze onmagam osztonzesevel telt hogy nemileg pozitivabban lassam a helyzetet.

Igen, tudom, sokan biztos azt mondjatok hogy dehat nekem konnyebb mert itt van a baratom, de igazabol ez csak a hetvegeken segit, mert ugye masfel ora autoutra lakunk egymastol ugyhogy maskor nem tudunk talalkozni. A helyzet meg "itthon" nem mindig tojeletes. Na dehat melyik au pair csaladnal az. A hetkoznapokon igazabolsok bajom nincs a gyerekekkel , a fiu kicsit szofogadatlan es neha kozelharcot kell vivni vele hogy reggel elkeszuljon a kislany meg ujabban raszokott a hobbiszintu visitasra de egyebkent annyira nem problemasak. Reggel meg este toltok veluk 5-6 oratosszesen ami azert nem tul szornyu. Az en esetemben a "problemat" ket dolog okozza. Egyreszt hogy a csalad nem mindig tartja be a heti masfel nap kotelezo day offot igy esett peldaul az hogy mult heten a megengedheto 45 ora helyett laza 65 orat dolgoztam mivel szombat vasarnap reggel estig muszakban voltam. Megkell hogy jegyezzem mondjuk hogy resze a dolognak. Hogy karacsonyra es halaadasra is kaptam kulonleges szabadsagot de valahogy az embernek ez kimarad az emlekezetebol mikor 12 napot egy huzamba vegigdolgozik megallas nelkul. Plane hogy itt a kettes problema ami ugye ugy hangzik hogy annak ellenere,hogy napkozben eleg sok szabad idom van (altalaban napi 6 oram van szabad) nem igazan tudom kihasznalni ugyanis a haz kint van Austin kulvarosaban, ahol gayjan hogy nincs tomegkozlekedes de a lakohazakon kivul semmi sincs es hat autom meg nincs mert a csaladnak ket kocsija van azt meg a szulok hasznaljak. Igy gyakorlatilag napi hat oran keresztul nem csinalok az eg egy adta vilagon semmit. Tenyleg semmit ami engem rettenetesen frusztral. Aki jobban ismer egy kicsit tudja hogy en elegge nyuzsgo tipus vagyok. Imadok emberek kozott lenni es mindig csinalni valamit. Ezert jartam ket szakra az egyetemre es ezert volt mindig munkam is mellette minimum egy de valamikor ketto. Es ez hogy most meg naphosszat ulok bezarva egy hazba es nem csinalok semmit elegge depresszivve tesz.

No de sebaj kidolgoztam magamnak egy kis napirendet amivel eltudom utni a hetkoznapokat addig amig el nem kezdek vegre egyetemre jarni januarbanmeg teleragasztgattam a szobamat meg a furdoszobamat kis inspiralo idezettekkel meg kepekkel ami egyelore ugy tunik hogy elegge hatasos

Aztan meg ahetvege is egeszen feldobta a hangulatomat :) ugyanis vegre kiszabadultam. Terrell szombat reggel 10kor vett fel ahonnan egy nagy karacsonyi bevasarlasba vetettuk magunkat majd nemi vacsora es filmnezes utan sikerult egy kis hazibulit osszeszervezni Terrellekhez ami ellege jol sikerult. Hajnali negykor vegre sikerult is lefekudni aludni miutan vegigneztem 3 beerpong meccset valamint szemtanuja voltam annak hogy a kedves parom es ket baratja hogyan tancol egy lakotelep kozepen az autoja tetejen a max hangerore felcsavart "I'm sexy and I know it" szamra. Mondanom sem kell en sirva rohogtem rajtuk es csak azert nem keezult kep a produkciorol mert a lakokozosseg securitys bacsija jott es finoman elkuldott minket a fenebe.

Szoval most vasarnap este van. Itthon ulok a szobamban es lefekveshez keszulok mivel 5:55korkeles van a baby girl miatt. A het elejen mavalkezdodoleg egyebkent itt van apu anyukaja ami egyelore nem tudom hogy jo e vagy sem de ma arra jottem haza hogy elkezdett mosni helyettem meg kitakaraitani a vendegszobat ami azert nem volt meg kesz mert en ugy tudtam hogy csak holnap jon... na de mindegy majd meglatjuk ezt is kibirjuk. Holnap uj nap lesz es penteken megint talalkozom kicsi parommal aki atruccan meglatogatni napkozben hogy egyutt ebedeljunk meg felvegyuk a papirjaimat az egyetemet. Mara ennyit. Minden jot nektek Texasbol

1 megjegyzés:

Évi írta...

Szia!

Légyszi, majd írnál az egyetemről? Lehet, írtál már, de nekem akkor kimaradt. :S Milyen szakra mész és hogy tudod összeegyeztetni a munkával? Nagyon kíváncsi vagyok, milyen lehet ott tanulni egyetemen. Remélem, majd az egyetemi élet kulisszatitkait is megtudhatjuk. :)

Évi

Megjegyzés küldése